گزارش اتحادیه جهانی کشتی از ۵ مبارزه حساس در جام جهانی آمریکا

گزارش اتحادیه جهانی کشتی از ۵ مبارزه حساس در جام جهانی آمریکا

اتحادیه جهانی کشتی در آستانه رقابت‌های جام جهانی که روز‌های ۱۹ و ۲۰ آذرماه به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود به تحلیل احتمالی ۵ مبارزه حساس در این مسابقات پرداخت.

بر همین اساس و طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبارزه احتمالی رحمان عموزاد دارنده مدال طلای جهان با جان دیاکومیهالیس از آمریکا در صورت راهیابی این دو تیم به فینال، یکی از رقابت‌های حساس جام جهانی خواهد بود.

رقابت امیرمحمد یزدانی و ارنازار آکماتالیف از تیم منتخب جهان در وزن ۷۰ کیلوگرم دیگر رقابت حساس این تورنمنت خواهد بود.

جدال تاجمراز سالکازانوف از تیم منتخب جهان با جیسون نولف از آمریکا که در غیاب کایل دیک در وزن ۷۴ کیلوگرم مبارزه می‌کند از حساسیت مهمی برخوردار است.

رقابت علیرضا کریمی با عظمت دولتبکوف از تیم منتخب جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم از دیگر دیدار‌های حساس این دوره از رقابت‌های جام جهانی خواهد بود که اتحادیه جهانی اعلام کرد کریمی با ۳ مدال جهانی مدت طولانی است که در سایه حسن یزدانی قرار دارد و اگر می‌خواهد او را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی ایران شکست دهد، جام جهانی فرصت مناسبی برای کسب تجربه خواهد بود.

اما در حالی که کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرده است کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم در مسابقات جام جهانی مبارزه می‌کند اتحادیه جهانی کشتی از حضور این کشتی‌گیر در وزن ۹۷ کیلوگرم و مبارزه حساسش با کایل اسنایدر آمریکایی خبر داده است.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با تیم‌های گرجستان و منتخب جهان در یگ گروه قرار دارد و تیم‌های آمریکا، ژاپن و مغولستان نیز در گروه دیگر این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت. تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با تیم‌های گرجستان و منتخب جهان در یگ گروه قرار دارد و تیم‌های آمریکا، ژاپن و مغولستان نیز در گروه دیگر این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

منبع خبر : yjc.news