پرتغال ۲ - اروگوئه صفر/ فغانی حکم به صعود یاران رونالدو داد

پرتغال ۲ - اروگوئه صفر/ فغانی حکم به صعود یاران رونالدو داد

پرتغال و اروگوئه در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۲:۳۰ در گروه H به مصاف یکدیگر می‌روند.

داور: علیرضا فغانی / کمک داور اول: محمدرضا منصوری / کمک داور دوم: محمدرضا ابوالفضلی

ورزشگاه: لوسیل

ترکیب پرتغال و اروگوئه

پرتغال ۴، ۳، ۳ | کوستا؛ مندس، په په، دیاز، کانسلو؛ کاروالیو، فرناندز، نوس؛ فلیکس، برناردو سیلوا، رونالدو

اروگوئه ۳، ۵، ۲ | روچت؛ کواتس، گودین، خیمنز؛ وارلا، والورده، وسینو، بنتانکور، اولیویرا؛ نونیز، کاوانی

گزارش بازی: 

دقیقه ۱۱: بازیکنان اروگوئه صاحب یک ضربه کرنر شدند و پس از ارسال توپ ضربه سر خیمنز با اختلافی اندک از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: ضربه ژائو فیلیکس از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به گوین به کرنر رفت.

دقیقه ۲۹: ارسال بلند نوس از میانه‌های میدان به رونالدو رسید اما ضربه سر رونالدو از زاویه بسته به راحتی در اختیار روچت قرار گرفت.

دقیقه ۳۲: رودریگو بنتانکور پس از توپ ربایی از میانه میدان به قلب دفاع پرتغال زد و پس از عبور از مدافعان در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او را کاستا با یک سوپر واکنش مهار کرد.

دقیقه ۳۷: ارسال بلند سیلوا را رونالدو به زحمت در گوشه سمت چپ محوطه جریمه مهار کرد اما ضربه او قدرت کافی را نداشت و روچت موفق به مهار آن شد.

دقیقه ۴۱: نونو مندس، مدافع چپ پرتغال مصدوم شد و با چشمانی گریان به رختکن رفت.

پرتغال صفر - اروگوئه صفر/ نتیجه لحظه به لحظه

دقیقه ۵۲: ضد حمله ۳ نفره پرتغالی‌ها با محوریت سیلوا شکل گرفت و پاس او به سمت چپ به فیلیکس رسید اما او ترجیح داد به جای پاس دادن به فرناندز خودش ضربه آخر را بزند ولی ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴:  برونو فرناندز پس از اینکه توپ را به سمت چپ محوطه جریمه برد با یک ارسال دقیق رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن نیز تلاش کرد با ضربه سر دروازه را باز کند اما توپ بدون برخورد به سر رونالدو به طور مستقیم وارد دروازه شد. رونالدو با شادی گل فراوان تلاش کرد تا گل به نام او ثبت شود و در ابتدا نیز گل به نام این بازیکن ثبت شد اما پس از بررسی مشخص شد توپ به سر کریستیانو، سایشی نداشته و گل به نام برونو فرناندز ثبت شد.

پرتغال ۲ - اروگوئه صفر/ صعود یاران رونالدو با درخشش برونو فرناندز

دقیقه ۹۰+۲: پرتغالی‌ها توسط فرناندز صاحب یک ضربه پنالتی شدند و به دلیل اینکه کریستیانو دقایقی قبل از زمین بازی خارج شده بود خود فرناندز پشت توپ ایستاد و توانست با فریب روچت دروازه اروگوئه را باز کند و در این بازی دو گله شود.

دقیقه ۹۰+۸: ارسال بلند بازیکن پرتغال از سمت چپ به گوشه سمت راست محوطه جریمه رسید و ضربه فرناندز را روچت مهار کرد و مانع هت تریک او شد.

دقیقه ۹۰+۹: برونو فرناندز پشت محوطه جریمه اروگوئه صاحب توپ شد و ضربه‌ این بازیکن پس از برخورد به تیر دروازه به اوت رفت.

در نهایت پرتغال با دو گل پیروز شد و با شش امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرد. اروگوئه نیز با یک امتیاز در آستانه حذف قرار دارد.

منبع خبر : yjc.news