پیروزی آرسنال و رئال مادرید در خانه حریفان/ منچستریونایتد بالاخره برد

پیروزی آرسنال و رئال مادرید در خانه حریفان/ منچستریونایتد بالاخره برد

در ادامه دیدار‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا چند دیدار همزمان برگزار شد.

در گروه A، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان کپنهاگن دانمارک بود که با یک گل به برتری رسید. هری مگوایر در دقیقه ۷۲ روی پاس اریکسن با ضربه سر تک گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان تن هاخ اولین بردشان را در لیگ قهرمانان این فصل به دست آورند. شیاطین سرخ حالا با سه امتیاز پشت سر بایرن مونیخ و گالاتاسرای در رتبه سوم گروه قرار دارند.

در گروه B، آرسنال مهمان سویا بود و با نتیجه دو بر یک پیروز شد. مارتینلی و گابریل ژسوس در دقایق ۴۵ و ۵۳ برای توپچی‌ها و نمانیا گودلی در دقیقه ۵۸ برای میزبان گلزنی کردند.  

در دیگر بازی این گروه، لانس فرانسه و پی اس وی آیندهوون هلند با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این گروه آرسنال با شش امتیاز صدرنشین است و لانس با پنج امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. دو تیم دیگر دو امتیازی هستند.

در گروه C ناپولی ایتالیا با یک گل میزبانش یونین برلین آلمان را شکست داد. راسپادوری در دقیقه ۶۵ تک گل این مسابقه را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه، رئال مادرید دو بر یک میزبانش براگای پرتغال را مغلوب کرد. رودریگو و بلینگام گل‌های رئال را به ثمر رساندند.

در جدول گروه سوم، رئال مادرید با ۹ و ناپولی با ۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند و براگا سوم است.

در گروه D هم بنفیکا با یک گل از مهمانش رئال سوسیه داد شکست خورد. مندز تک گل این بازی را وارد دروازه تیم پرتغالی کرد. در این گروه سوسیه داد و اینتر با هفت امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار دارند و سالزبورگ سوم است.

منبع خبر : yjc.ir