راهکار سازمان لیگ کشتی برای مسابقات سال آینده

کد خبر : 1850456 | 06 آبان 1401 ساعت 11:20 | 31 بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ کشتی با در نظر گرفتن خواسته اسپانسرهای مالی برای تیمداری در لیگ برتر قصد دارد تغییراتی را در برنامه سال آینده این مسابقات اعمال کند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پس از اینکه برخی از اسپانسرهای مالی لیگ برتر کشتی از زمان محدود و کوتاه این رقابتها انتقاد کردند و این موضوع را یکی از مشکلات تیم‌داری و حضور مستمر در لیگ برتر خواندند، سازمان لیگ در صدد رفع این مشکل بر آمد.

گفته می‌شود متولیان برگزاری لیگ کشتی با در نظر گرفتن این مساله قصد دارند فکری اساسی برای تغییر و بیشتر شدن زمان برگزاری مسابقات کرده و روند این پیکارها را طولانی‌تر کنند.

در همین راستا برنامه سازمان لیگ قصد دارد مسابقات سال آینده را قبل از رقابت‌های جهانی استارت بزند. این تغیر در حالی رخ خواهد داد که در هفته‌های آغازین لیگ برتر معمولاً هیچکدام از تیم‌ها ملی‌پوشان خود را به کار نمی‌گیرند و بدون این نفرات می‌توانند کمی زودتر از برنامه کنونی، دور مقدماتی را آغاز کرده و تنور مسابقات را روشن کنند.

با این تغییر بعد از پایان مسابقات جهانی می‌توان شاهد حضور ملی پوشان در لیگ برتر باشیم و آنها با ریکاوری لازم و شرایطی مطلوب وارد کارزار لیگ خواهند شد.

منبع خبر : varzesh3.com