من به خاطر مصدومیت از مسابقات جهانی انصراف دادم/ حمایتی از مسئولان استانی نمی شوم

من به خاطر مصدومیت از مسابقات جهانی انصراف دادم/ حمایتی از مسئولان استانی نمی شوم

رضا بیرانوند دارنده مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی جهان درباره  علت انصرافش از حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار کرد:  یک مقدار دچار مصدومیت از ناحیه ماهیچه پا بودم  و باتوجه به اینکه فاصله کمی هم تا مسابقات جهانی در پیش داریم به طور قطع یقین به این رقابت‌ها نمی‌رسم. زمان می‌برد مصدومیتم خوب شود و من هم دنبال نتیجه گرفتن در کلمبیا بودم و بنابراین وقتی نتیجه خوب حاصل نشود از لحاظ روحی و روانی برای من چندان اتفاق خوبی نیست.

او افزود: حدود یک ماه نیاز است تا آسیب‌دیدگی من برطرف شود و، چون رقابت در آنجا سنگین است باید با صددرصد آمادگی به کلمبیا می‌رفتم. من هم پس از بررسی زیاد با کادرفنی و فدراسیون به این نتیجه رسیدیم تا در این مسابقات کنار تیم نباشم.

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی جهان بیان کرد: هدف کوتاه مدت من، موفقیت در هانگژو و پس از آن در بلندمدت رسیدن به کسب سهمیه المپیک است.

بیرانوند درباره نتیجه خود در قهرمانی آسیا اظهار کرد: رقابت سنگینی بود و خود من هم مقداری از لحاظ شرایط بدنی آماده نبودم و همین عدم آمادگی منجر شد به نتیجه مطلوب نرسم. برنامه و هدف اصلی من رسیدن به نتیجه خوب در جهانی بود، اما متاسفانه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تمام برنامه‌های من را برای جهانی با مشکل مواجه کرد و به همین دلیل هم باعث شد تا مصدومیتم تشدید شود.

دارنده مدال طلای کشور‌های اسلامی در پایان درباره شرایط حمایتی در شهر خودش گفت: متاسفانه در بروجرد حمایت‌ها خوب نیست و هنوز دنبال استخدام در دستگاه‌های دولتی هستم و حتی در این بین به من قول‌هایی داده شده و پیگیر هستم تا بتوانم کارم را پیش ببرم  و به خدمت یکی از ارگان‌های ورزشی در شهر خودم در بیایم تا بتوانم به مردم و جوانان شهرم خدمت کنم.

منبع خبر : yjc.news