ناگلزمن: مانوئل نویر به جام جهانی خواهد رسید

ناگلزمن: مانوئل نویر به جام جهانی خواهد رسید

در چارچوب هفته دوازدهم بوندسلیگا، فردا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا به مصاف ماینتس خواهد رفت.یولیان ناگلزمان سرمربی باواریایی ها در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد وضعیت مصدومان تیمش از جمله توماس مولر و مانوئل نویر، رویارویی با ماینتس، عملکرد خط دفاعی‌شان در چند بازی اخیر، سرژ گنابری و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

به نظر می‌رسد توماس مولر که در بازی مقابل بارسلونا روی نیمکت حضور داشت، به دلیل مصدومیت باز هم نمی‌تواند بایرن را مقابل ماینتس همراهی کند. ناگلزمان در مورد او گفت: او در لگنش احساس سوزش می‌کند. او نمی‌تواند فردا بازی کند. به احتمال زیاد سه شنبه هم در دسترس نخواهد بود. احتمالا برای یک هفته باید او به استراحت بدهیم. سپس هفته آینده خواهیم دید که آیا این مدت برای او کافی بوده است یا خیر.ناگلزمان در کنفرانس قبلی خود پیش از بازی مقابل هوفنهایم گفته بود که انتظار دارد مانوئل نویر در بازی مقابل ماینتس حضور داشته باشد. با این حال گویا مانوئل نویر برای مدت طولانی‌تری از میادین دور خواهد بود. ناگلزمان درباره او گفت:مانوئل نویر هنوز در دسترس نیست. ما انتظار داریم آخر هفته آینده (مقابل هرتابرلین) به میادین بازگردد. او به خوبی تمرینات دیروز خود را پشت سر گذاشت. به طور معمول، همه کسانی که مقابل بارسلونا در دسترس بودند به جز توماس مولر، در بازی مقابل ماینتس نیز حاضر خواهند بود.

ناگلزمان در مورد شرایط و فرم فعلی‌شان، گفت: ما اکنون در فرم خوبی قرار داریم. مقابل بارسلونا همه به برنامه‌ای که داشتیم، عمل کردند. بازیکنان رابطه خوبی با یکدیگر دارند. برای مثال، می‌توانید عکس‌های جشن تولد دایو اوپامکانو در هواپیما را ببینید. این به من اطمینان می‌دهد که فردا با ذهنیت خوبی، پا به زمین خواهیم گذاشت.

ناگلزمان در مورد رویارویی با ماینتس اظهار کرد: فصل گذشته در دو بازی خود مقابل ماینتس، عملکرد خوبی نداشتیم. وضعیت‌مان در جدول به اندازه کافی برای بازی فردا مانند بازی مقابل بارسلونا به ما انگیزه خواهد داد.  

روز گذشته اخباری منتشر شدند که مانوئل نویر تمرینات خود را نیمه کاره رها کرده که این یک گام رو به عقب برای او در روند ریکاوریش به حساب می‌آید و ممکن است جام جهانی را هم از دست دهد. با این حال ناگلزمان این شایعات را روز گذشته تکذیب کرد و امروز نیز در این‌باره، گفت: من دوست دارم او به سرعت بازگردد. ما برای آخر هفته آینده (در این‌باره) برنامه ریزی می‌کنیم. شانه عضو مهمی از بدن است. من مطمئنم که او مشکلی برای جام جهانی نخواهد داشت. ما هر کاری از دست‌مان بر بیاید، انجام خواهیم داد. اطلاعات بیش‌تری در این‌باره ندارم.

ناگلزمان در مورد توماس مولر، گفت:  او روحیه خوبی دارد. اتفاقات اخیر برای او اذیت کننده بود. در نهایت من باید تصمیم بگیرم که او روی نیمکت می‌تواند بنشیند یا خیر. اما من تصمیم گرفتم که او را (از لیست تیم) کنار بگذاریم. ما باید او را آرام کنیم و سپس در روز‌های آینده شرایطش را دوباره بررسی خواهیم کرد.

ناگلزمان در مورد اسون اولرایش، گفت: اولی از وظایف خود با خبر است. او دروازه بان بزرگی است و بازی با پای خوبی دارد. مقابل هوفنهایم و بارسلونا، دروازه خود را بسته نگه داشت. مانو بهترین دروازه بان جهان است، اما بچه‌ها به اولی نیز اعتماد زیادی دارند. ما از بابت داشتن او، خیلی خوشحالیم.  

ناگلزمان در مورد عملکرد خط دفاعی‌شان، گفت:بچه‌ها فوق العاده خوب کار می‌کنند. مقابل بارسلونا گام رو به جلو بزرگی برداشتیم. این برای من نیز یک فرایند یادگیری است. همچنین من وقتی حریف در نیمه زمین ما باشد، عصبانی می‌شوم و دوست دارم زود‌تر مالک توپ شویم. مقابل بارسلونا نشان دادیم که می‌توانیم این موضوع را تحمل کنیم و صبور باشیم.

سرژ گنابری که برای ماه‌ها در فرم خوبی قرار نداشت، مقابل بارسلونا عملکرد عالی از خود ارائه داد و سه پاس گل داد. ناگلزمان درباره او گفت: من سال‌هاست که سرژ را می‌شناسم. او خیلی فکر می‌کند، بنابراین همیشه باید چیز‌های مختلف را به او توضیح دهید. به عنوان یک بازیکن می‌توانید از برخی مسائل، برداشت متفاوتی داشته باشید. ما دو یا سه گفتگو خوب با یکدیگر داشتیم. او یک بازیکن استثنایی است. او خیلی روی خودش کار کرد و نتیجه‌اش را روز چهار‌شنبه دیدیم.  

ناگلزمان در مورد شرایط لوکاس هرناندز، گفت: ما به او نیاز داریم. به خصوص با توجه به برنامه فشرده‌ای که پیش روی‌مان است. بنجی (پاوار) عملکرد خوبی در پست دفاع میانی دارد و ما می‌توانیم نبود او را جبران کنیم. امیدوارم لوکاس دوشنبه (به تمرینات تیمی) بازگردد. امیدوارم در سال ۲۰۲۲ او دوباره بتواند بازی کند و در جام جهانی پیش‌رو نیز حضور داشته باشد.

ناگلزمان در مورد چوپوموتینگ، گفت:او تناسب اندام خوبی دارد. او با همه چیز به خوبی کنار می‌آید. او خوب تمرین می‌کند و در تیم نیز جا افتاده است. وقتی آدم خوبی باشید، زندگی به شما پاداش می‌دهد. او شخصیت بسیار خوبی دارد. من معتقدم که او به این عملکردش همچنین فردا مقابل باشگاه سابقش،  ادامه خواهد دارد.   

منبع خبر : yjc.news