جعفری: مس در جریان بازی گل نخورده است!

کد خبر : 1863736 | 19 دی 1401 ساعت 12:58 | 486 بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن با تجربه مس رفسنجان از آمار این تیم در نیم‌فصل اول رضایت کامل دارد.

به گزارش “ورزش سه”، تیم مس رفسنجان با پیروزی مقابل پیکان در لیگ برتر ایران، نیم‌فصل اول را با برد به پایان رساند تا نتایج خوب این تیم پس از جام جهانی تکمیل شود.

حسن جعفری، بازیکن باسابقه مس در خصوص این پیروزی به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود، عزم خود را جزم کرده بودیم که هر سه امتیاز این دیدار را بگیریم که خدا را شکر با یک فوتبال خوب و با برنامه اين اتفاق افتاد.

او ادامه داد: اگر بازی‌های ما را در نیم فصل ببینید، متوجه خواهید شد که تیم ما حداقل باید شش، هفت امتیاز بیشتر کسب می‌کرد اما در بعضی از بازی‌ها از موقعیت‌ها استفاده نکردیم، در چند دیدار هم از اشتباهات داوری ضرر کردیم. امیدوارم در ادامه فصل، این اشتباهات کم‌تر باشد تا بتوانیم به آنچه که استحقاقش را داریم برسیم.

این بازیکن درمورد اینکه مس رفسنجان کم‌ترین شکست را در بین تیم‌های لیگ در کنار پرسپولیس متحمل شد و همچنین ساختار دفاعی پرقدرتش‌ افزود: خدا را شکر تا پایان نیم فصل از نظر انسجام دفاعی و تعداد گل خورده برترین تیم لیگ بوده‌ایم‌، طبق آمار در خلق موقعیت گلزنی جزو برترین تیم‌ها هستیم اما متاسفانه موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد، اگر این اتفاق رخ می‌داد از حیث تعداد گل های زده هم شرایط بهتری داشتیم. در مورد عملکرد خط دفاعی نیز باید اضافه کنم که دو گل از چهار گلی که دریافت کردیم از روی نقطه پنالتی بود، یکی از آنها در بازی با نساجی به اشتباه اعلام شد و یک گل هم صنعت نفت‌ در شرایط آفساید وارد دروازه ما کرد. دو گل دیگر را مقابل پرسپولیس و هوادار دریافت کردیم که هیچ کدام در جریان بازی نبوده‌ است.

1717093

وی در خصوص تعداد کم گل‌های زده مس رفسنجان عنوان کرد: این موضوع زمانی باعث نگرانی می‌شود که در ایجاد موقعیت گلزنی مشکل داشته باشیم، تیم ما در هر بازی موقعیت‌های پرتعدادی بر روی دروازه حریفان خلق می‌کند اما متاسفانه با بدشانسی و کم دقتی تبدیل به گل نمی‌شود. ان‌شاءالله در نیم فصل دوم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وینگ‌‌بک مسی‌ها درباره جایگاه تیمش در نیم فصل اول عنوان کرد: از جایگاه‌ فعلی خود در جدول راضی نیستیم چرا که استحقاق مس حداقل حضور در جمع سه تیم بالای جدول است، امیدوارم با بازیکنان و کادرفنی خوبی که داریم و در ادامه برای کسب نتایج بهتر، تلاش بیشتری داشته باشیم و در پایان فصل مس رفسنجان در جایگاه بهتری قرار بگیرد.

جعفری در مورد بازی جام حذفی مس مقابل ذوب‌آهن اضافه کرد: ذوب آهن با هدایت آقای تارتار تیم بسیار خوب و با برنامه‌ای است. برای این سری از رقابت‌های جام حذفی برنامه داریم و نمی‌خواهیم مانند سال قبل، غافلگیر شویم. امیدوارم با شکست ذوب آهن به مرحله بعدی صعود کنیم.



جعفری: مس در جریان بازی گل نخورده است! - ورزش سه

جعفری: مس در جریان بازی گل نخورده است! - ورزش سه

جعفری: مس در جریان بازی گل نخورده است! - صاحبخبر

جعفری: مس در جریان بازی گل نخورده است! - صاحبخبر
جعفری: مس در جریان بازی گل نخورده است! - ورزش سه

تساوی کسل کننده استقلال و مس رفسنجان در ۴۵ دقیقه نخست - آنا

تساوی کسل کننده استقلال و مس رفسنجان در ۴۵ دقیقه نخست - آنا
www.varzesh3.com › news › جعفری-مس-در-جریان-باز...

آخرین اخبار
منبع خبر : varzesh3.com