به خاطر عملکرد گذشته‌ام بود که حدود 40 رای در مجمع آوردم/ داوری: تا زمانی که باشم با فساد مبارزه می‌کنم

کد خبر : 1850458 | 06 آبان 1401 ساعت 11:17 | 96 بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تا زمانی که در فدراسیون هستم با فساد مبارزه می‌کنم و قطعا تاوان هم خواهیم داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد حواشی رخ‌داده پیرامون بازی تیم ملی ایران با بسکتبال د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر انتخابی جام جهانی اظهار داشت: ما ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز همه جنبه‌ها مهیا و آماده استقبال ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز استرالیایی‌ها برای بازی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کشورمان هستیم. این مسابقه طبق قانون باید د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کشورمان برگزار شود و این مسائلی که د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد کشور ثالث مطرح شده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌صلا قبول نداریم و به کنفدراسیون آسیا هم اطلاع داریم. ما موظف به میزبانی هستیم و این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بهترین شکل انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: البته استرالیایی‌ها د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مسابقات جوانان آسیا که ما میزبان آن بودیم هم شرکت نکردند. این نکته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید بگوییم که حضور استرالیا د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر آسیا یک فرصت خوب برای تیم های این قاره است چون سطح آنها بالاست و می‌توانند به پیشرفت بسکتبال آسیا هم کمک کنند. البته این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم باید د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر نظر گرفت که مسیر رسیدن به این کشور بسیار طولانی است.

داوری د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد مسائلی که برای برگزاری مجمع فوق‌العاده و برکناری وی صورت گرفته است، گفت: ماجرا ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز تصمیمی که برای سقوط دو تیم به دسته اول گرفته شد، آغاز شد. طبق قانونی که ما هم آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وضع نکرده بودیم، دو تیم آخر هر رده باید به لیگ پایین تر سقوط می‌کردند که تیم هیات خوزستان هم یکی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز آنها بود. بعد ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز آنکه این کار صورت گرفت حاشیه‌سازی‌ها آغاز شد. من با مدیرکل خوزستان د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر این باره صحبت کردم و گفتم مطمئن باشید هیچ تخلفی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز سمت فدراسیون صورت نگرفته است.

رئیس فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کنار اینها هم افرادی بودند که الان سمتی ندارند و شروع به حاشیه‌سازی کردند، اما ما اهمیتی به این مسائل نمی‌دهیم و کار خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنیم.

وی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد اینکه گفته می‌شود او د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر فدراسیون رفیق‌بازی می‌کند و حامیان رئیس قبلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار می‌گذارد، گفت: پنج سال د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر اصفهان حضور داشتم و کارنامه‌ام مشخص است. به واسطه همان کارنامه هم بود که د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مجمع هم حدود 40 رای آوردم. اینکه گفته می‌شود حامیان طباطبایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار گذاشته‌ایم اصلا این‌طور نیست.

داوری تأکید کرد: تا زمانی که هستم با فساد مبارزه می‌کنم و قطعا تاوان هم خواهیم داد. شما د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر 6 ماه اول که حضور دارید، تنها می‌توانید برنامه‌هایی که ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز قبل گردن شما بوده است را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرا کنید و بعد ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ز آن روی برنامه‌های خود کار کنید.

رئیس فدراسیون بسکتبال د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد بحث حامیان مالی عنوان کرد: د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر بحث اسپانسر حامی مالی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر گذشته خیلی ضعیف کار کرده‌ایم. د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر زیرساخت‌ها هم همین‌طور و به همین دلیل جا برای کار زیاد داریم.

وی د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد شرایط تیم ملی و اینکه یک سری انتقادات به نتایج می‌شود، اظهار داشت: بیشتر این انتقادها د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر مورد نتایج درست نیست، ما با شیب ملایم به سمت جوان‌گرایی می‌رویم و نیاز بود که این اتفاق بیفتد. قطعا برنامه ما ساخت یک نسل جدید برای بسکتبال ایران است.

منبع خبر : varzesh3.com