به انتخاب اتحادیه روزنامه‌نگاران ورزشی / تیم منتخب فوتبال اروپا در ماه مارچ

کد خبر : 2012475 | 18 فروردين 1403 ساعت 00:26 | 688 بازدید | 1 دیدگاه

اتحادیه روزنامه‌نگاران ورزشی اروپا (ESM) تیم منتخب بهترین بازیکنان ماه مارس را منتشر کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن در طول مارس هم بازی‌های بسیار قابل تحسینی ارائه داد و به قهرمانی بوندسلیگا نزدیک‌تر شد. دو بازیکن بایر لورکوزن یک بار دیگر به تیم منتخب ماه مارس اتحادیه روزنامه‌نگاران ورزشی اروپا راه یافتند.

در ماه فوریه تیم ژابی آلونسو ۴ بازیکن در جمع بهترین بازیکنان ماه داشت اما در مارس فقط دو بازیکن. فلورین ویرتز و آلخاندرو گریمالدو. این تیم در مارس هر شش بازی خود را بدون هیچ شکستی به پایان رساند. مانند ماه‌های گذشته. بخشی از آنها به دلیل گل‌های دیرهنگام هیجان‌انگیز بودند.

ویرتز در این رای‌گیری هفت رأی دریافت کرد و از این لحاظ با دکلان رایس از باشگاه آرسنال برابری کرد. تنها وینیسیوس جونیور، ستاره خط حمله رئال مادرید، توانست بیشتر از او رای بگیرد، او با هشت رأی انتخاب شد. از طرف دیگر، گریمالدو شش رأی به دست آورد.

در این ترکیب هیچکدام از تیم‌ها نماینده زیادی ندارند. دو بازیکن حداکثر تعداد نماینده هستند. علاوه بر بایر لورکوزن، این موفقیت را دو باشگاه دیگر نیز کسب کرده‌اند. باشگاه لیورپول با ویرژیل فن‌دایک و الکسیس مک‌آلیستر، باشگاه آرسنال با رایس و بن وایت و همچنین باشگاه بارسلونا که علاوه‌بر پائو کوبارسی، استعداد ۱۷ ساله، مارک آندره ترشتگن را هم دارد.

این تیم با حضور کیلیان امباپه و هری کین در خط حمله تکمیل شده است. ستاره فرانسوی در دو بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. پیروزی ۶-۳ مقابل مون‌پلیه و دو گل در تقابل با رئال سوسیه‌داد که پی‌اس‌جی را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برد.

2007131

و کین؟ این انگلیسی که مهاجم بایرن مونیخ است، شش رأی دریافت کرد. او هم در دو بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. در پیروزی پرگل ۸-۱ مقابل ماینتس، سه گل برای تیمش زد و نمره کامل را از مجله کیکر کسب کرد. علاوه‌بر این، با دو گل در بازی برگشت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در برابر لاتزیو، نقش بزرگی در صعود باواریایی‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها داشت.

بولت پرسپولیستیم منتخب ماه مارس به انتخاب اتحادیه روزنامه‌نگاران اروپا: ترشتگن، کوبارسی، گریمالدو، فن‌دایک، وایت، مک‌آلیستر، رایس، ویرتز، کین، وینیسیوس، امباپه

منبع خبر : varzesh3.com