سرپیچی هواداران: سلتیک پارک پر از پرچم فلسطین (عکس)

کد خبر : 1975314 | 04 آبان 1402 ساعت 01:31 | 2.7K بازدید | 5 دیدگاه

هواداران تیم سلتیک در جریان بازی خانگی تیم‌شان مقابل اتلتیکو مادرید، برخلاف قوانین یوفا، تعداد زیادی پرچم فلسطین را به ورزشگاه بردند و از مردم غزه حمایت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، گروه تیپ سبز، که گروهی از هواداران سلتیک هستند از قوانین باشگاه و یوفا سرپیچی کردند و برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید، تعداد فراوانی پرچم فلسطین و بنرهایی تحت عنوان شعار در حمایت از مردم غزه را در مقابل دوربین‌های تلویزیونی به نمایش گذاشتند.باشگاه سلتیک پیش از این، این گروه را به همین دلیل از حضور در بازی‌های خارج از خانه تیم محروم کرده بود.

1945093

انتظار می‌رود قهرمان اسکاتلند از طرف یوفا جریمه شود. سلتیک پیش از بازی در پیامی اعلام کرده بود که بازیکنان و کادر مربیگری تیم به نشانه احترام و حمایت از همه کسایی که تحت تاثیر درگیری رژیم اشغالگر قدس و حماس قرار گرفته‌اند، بازوبندهای مشکی خواهند پوشید، اما در حال حاضر نباید بنر و پرچم‌های مربوط به دو طرف جنگ، در ورزشگاه به نمایش گذاشته شود.

1945095

این گروه اما در پاسخ به باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که هزاران بنر و پرچم در حمایت از فلسطین بین هواداران تقسیم خواهند کرد و مقابل دوربین‌های تلویزیونی آنها را به نمایش خواهند گذاشت.

پس از این اتفاق، علی‌رغم اینکه باشگاه بارها اعلام کرده است مواضع این گروه از هواداران با مواضع باشگاه کاملا متفاوت است، اما انتظار می‌رود یوفا جریمه‌هایی را برای این تیم اسکاتلندی در نظر بگیرد.

منبع خبر : varzesh3.com